دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه
خانم خدیجه شریفی که به عنوان کوتاه قدترین دختر ایرانی شناخته میشود با وجود دشواری ها در کارگاه عروسک سازی مشغول به کار است و در عین حال در کارهای خانه به خانوده نیز کمک میکند. در زیر عکس هایی از این خانم هنرمند را تماشا نمایید:
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

مجله سیب سبز: توجه توجه! بعضی چیزها علائم دارند! زنگ خطر می‌زنند! اما وقتی ندانید که نمی‌توانید رعایت‌شان کنید! مثلا همین سبک لباس پوشیدن‌تان را درنظر بگیرید. به کمدتان نگاه کنید. کشوها را وارسی کنید. متوجه زنگ خطرها نمی‌شوید مگر اینکه آنها را بشناسید.

در ظاهر آراسته این شماره مخاطب اصلی دختر خانم‌های جوان هستند. همان‌هایی که هنوز بین کودکی و بزرگسالی تاب می‌خورند. دست‌تان را به من بدهید و وارد دنیای خوش‌پوشی بزرگسال‌ها شوید!

دختر خانم عزیز و دوست داشتنی! طبیعی است که در اوایل ورود به دوره بزرگسالی کمی گیج شوید و ندانید انتخاب چه لباس‌هایی برای شما مناسب است، اما اگر سن‌تان از 20 رد شده و همچنان تی‌شرتی با عکس باربی یا کیتی را در مهمانی‌های خودمانی خانوادگی به تن می‌کنید، باید با یک علامت تعجب بزرگ به استقبال‌تان بیایم. بد نیست  از دوران خردسالی دل بکنید و سعی کنید ظاهر و رفتارتان را با سن‌تان هماهنگ کنید. می‌پرسید اول از کدام شروع کنم؟ قطعا از لباس‌های‌تان! رفتار شما هرقدر هم خانمانه باشد بلوز کارتونی‌تان ریز‌ریز به شما خواهد خندید!

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

زقابت عجیب دختران ریشو و سیبیلو (13 عکس)



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

پروفایل فیسبوک تماشاگر زن بازی ایران و ایتالیا طی روزهای گذشته حدود یک میلیون بازدید داشته است.
نکته جالب اینکه بسیاری از بازدیدکنندگان این ایرانی مقیم ایتالیا برایش پیام گذاشته اند که او باید بازیگر شود!

 




تاریخ: سه شنبه 18 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

 

هرروز،  تعدادی دختر و زن جوان این جمله را می شنوند: «متاسفم، در سینه شما توده ای دیده شده كه باید مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد...» این جمله درواقع زنگ خطر ابتلا به بیماری سرطان را به صدا درمی آورد. به هرحال سرطان سینه از شایع ترین سرطان ها در جهان است و هرساله مقدار بسیار زیادی از زنان جهان به علت ابتلا به این بیماری فوت می كنند. در هرسال در آمریكای شمالی حدود 185 هزار مورد جدید از سرطان سینه گزارش می شود و سالانه هم حدود 40 هزار نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت می كنند. به رغم پیشرفت های جدید تكنولوژیك و ابداع روش های جدید در جراحی و شیمی درمانی، هنوز این بیماری سخت و خطرناك جلوه می كند و برای همین است كه باید برای یافتن راه هایی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری تلاش بیشتری كرد. در این مطلب به راه های بسیار ساده ای كه می توانند مانع از بروز این سرطان شوند و نقش پیشگیری از این بیماری را دارند، اشاره می كنیم.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

 

عکس زیباترین زن دنیا

 

زیباترین زن جهان از نظر دانشمندان

عکس زیباترین زن دنیا بدون آرایش و عمل زیبایی

زیباترین زن دنیا, عکس زیباترین زن, عکس زیباترین زن دنیا, بدون آرایش

این زن زیباترین زن دنیا شناخته شد . این خانم بدون استفاده از وسایل آرایشی و تناسب بین اندام های صورتش باعث شد این لقب را به خود اختصاص دهد.
دانشمندان می گویند که فلورنس کولگایت ۱۸ ساله می تواند زیباترین زن دنیا باشد بطوری که معدل مسافت بین دو گوش او با مسافت بین مردمک هردوچشم او یک نتیجه نمونه علمی  است همچنین مسافت بین دو چشم او به دهانش کمتر از ۱/۳ مسافت  موهایش تا چانه اش است و این یک معیار نمونه دیگری می باشد.

کولگایت زیباترین صورت طبیعی  بدون آرایش و بدون عمل زیبایی انتخاب شده بود و این مسابقه عنوانش زیبایی طبیعی از برنامه اورین در تلویزیون ای تی اف انگلیس بود.




تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
ارسال توسط nazanin


این نوعروس كه «سحرگل» نام دارد، چندین ماه توسط شوهر و خانواده همسرش در خانه محبوس و شكنجه شده است.

ماموران پلیس، در پی مراجعه خانواده سحرگل به خاطر ماه‌ها بی‌خبری از وضعیت دخترشان، او را در زیرزمین خانه پدرشوهرش پیدا كردند. پلیس پس از پیداكردن سحرگل متوجه شد ناخن‌ها و موهای سر دختر بیچاره كشیده شده‌ و گوشت و پوست قسمت‌هایی از بدنش نیز با انبركنده شده‌ است.

JJ-1008633835.jpg



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

دختر 15 ساله ای در افغانستان توسط برادرش پنج هزار دلار فروخته شد.
به گزارش پانا به نقل از آسیا وان، دختر15 ساله افغانی که توسط برادرش به شوهرش فروخته شد شش ماه در توالت خانه شوهرش حبس شد. "سحر گول" دختر 15 ساله ای که از شدت جراحت به بیمارستان منتقل شده است در شرایط بسیار نامطلوبی به سر می برد.


این دختر پس از این که به به شوهرش فروخته شد، توسط مادر شوهرش  در توالت خانه  حبس کرد و مورد  شکنجه قرار گرفت. به گفته سحر زن قربانی خشونت در افغانستان، مادر شوهرم من را به مدت شش ماه بدون آب و غذا در توالت خانه حبس کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

عانات کام ، دختری که متهم به کپی گرفتن از دو هزار سند ارتش اسرائیل است ، روز گذشته سرانجام برای گذارندن 4 سال محکومیت خود راهی زندان شد.

به گزارش بی حرف ،عانات روزنامه‌نگار اسراییلی است که در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در طول ۲ سال خدمت خود در ارتش اسراییل و کار در دفتر فرمانده ارتش اسرائیل، دو هزار سند مهم و محرمانه و حتی دستورات فوق محرمانه فرماندهی ارتش اسرائیل را کپی کرده تا در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد.

او پس از پایان سربازی، این اسناد را ابتدا به خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آخرونوت می‌دهد تا از آن استفاده کند، اما آن خبرنگار با وقوف به اهمیت و فوق محرمانه بودن سندها ترجیح می‌دهد که پای خود را وارد ماجرایی چنین عظیم نکند، اما درعین حال این موضوع را با نهادهای امنیتی اسرائیل نیز در میان نمی‌گذارد



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

این تصویر را خانم ها ببینند!

 



ارسال توسط nazanin
فسیل 75 نهنگ عظیم الجثه، که بیش از دو میلیون سال پیش بطور مرموزی کشته شده بودند در بیایان شیلی کشف شد.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از برنا، محققان موفق شدند گور دسته جمعی بیش از 70 نهنگ  را که 2 میلیون سال پیش،  در ساحل اقیانوس آرام در آمریکای جنوبی، به طرز مرموزی کشته شدند را در تپه بیایان آتاکاما در شیلی کشف کنند.
در حال حاضر فسیل این نهنگها در بالای یک تپه بیابانی که از ساحل دریا یک کیلومتر فاصله دارد قرار دارد.بر اساس پیش بینی محققان، این نهنگ‌ها که به طور دسته جمعی زندگی می‌کرده‌اند در اثر وقوع طوفان به گل نشسته یا در دام مرداب افتاده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:کشف ,گورستان ,نهنگ‌ها , بیابان, شیلی,عکس ,
ارسال توسط nazanin

یک دختر وبلاگ‌نویس ۲۰ ساله مصری در اعتراض به فشار‌های اسلام‌گرایان علیه زنان و سکولارها، تابوشکنی را به مرحله‌ای برد که از حد انتظار تندروهای مصری فراتر بود؛ جلوی دوربین‌اش لخت شد و عکس‌های‌اش را روی وبلاگ‌اش گذاشت. علیاء ماجدة المهدی، دانشجوی دانشگاه آمریکایی قاهره در وبلاگ خود تصاویر عریان خود را منتشر کرده و گفته است که این اعتراض او برای فقدان آزادی بیان در مصر است. او معتقد است که برهنگی می‌تواند «واقعیت عریان» را به نشان دهد. softestan.com

به گزارش سایت آزادی بیان، علیاء ماجدة المهدی که دانشجوی دانشگاه آمریکایی قاهره است، در وبلاگ خود (یادداشت های یک زن انقلابی) سافتستان دات كام تصاویری عریان از خود در کنار چند نمونه از «هنر عریان» منتشر کرده و گفته است که این اعتراض او برای فقدان آزادی بیان در مصر است. او معتقد است که برهنگی می‌تواند «واقعیت عریان» را به نشان دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin
ارسال توسط nazanin

 

خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت

 

 

 

سعی کردیم این مطلب کوتاه را بصورت بسیار ساده مطرح کنیم – به توصیه کاربرانی که درخواست این مطلب را داشتند.

گروه تحقیق و مطالعات – پایگاه شفا : برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد ، این پرده که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است .

پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد. برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

ماجرای حمام رفتن دخترای گل و پسرای نونور!!!

 

 

دختر ها تو حموم ساعت ۴ بعد از ظهر

 

۱ـ لباساشو رو درمیاره٬ رنگ روشن ها رو تو یك سبد و تیره ها رو تو یكی دیگه میگذاره

۲ـ در حموم رو از تو قفل میكنه٬ جلوی آیینه می ایسته٬ شكمش رو كه تمام مدت داده بود تو٬ میده بیرون و شروع میكنه به غر غر و ایراد گرفتن از نقطه نقطه بدنش

۳ـ در كمد رو باز میكنه انواع شامپو و صابون معطر مخصوص پوست صورت٬مو٬ بدن٬ كف پا و ... رو بیرون میاره و می چینه رو لبه وان

 ۴ـ موهاش رو با شامپوی نارگیلی تقویت كننده٬ پرپشت كننده٬ براق كننده و...میشوره و هفده دقیقه ماساژ میده

 ۵ـ یكبار دیگه با همون شامپو موهاشو میشوره.



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

خوشگل =خوجل-

 

خوبی = خوفی-

 

جیگرتو بخورم = جیگلتو بخولم-

 

عشق منی = عجق منی -

 

قربونت برم = قلبونت بلم -

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

سوال :

سلام

دختری هستم21 ساله تا حالا چندتا پیشنهاد از طرف پسرا داشتم ولی می ترسم بهشون جواب مثبت بدم در واقع نمیدونم نیت اصلی اونا چیه و موقعی هم که باهاشون صحبت میکنم نمیدونم چه طور مطرح کنم قصدشون چیه!

جواب:

سلام

هنگامی که پسر پیشنهاد اشنایی می ده نمی شه فهمید که نیتش چیه چون ممکنه قصدش ازدواج نباشه اما بگه قصدش ازدواجه و در این زمینه هم کلی حرفهای قشنگ بزنه که اعتماد دختر رو جلب کنه اما همه اش برای فریب دختر باشه که عاشقش بشه و وقتی که دختر رو عاشق خودش کرد اونوقت برای خواستگاری هی امروز و فردا کنه تا دختر رابطه رو قطع نکنه یا اگه ببینه دختر خیلی عاشقشه حقیقت بگه که من برای دوستی حاضرم اما ازدواج نه و دختر هم بخاطر عشقش به او موافقت کنه تا بلکه بتونه به خیال خودش راضیش کنه که باهاش ازدواج کنه که زهی خیال باطل چون پسری که طالب دختر نیست اگه بفهمه که دختر طالبشه عقب نشینی می کنه



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 اسفند 1389برچسب:مطالب و داستان های جالب,رازهای موفقیت,
ارسال توسط nazanin

 

قانون از یک سو کودک را زیر 11 سال می‌داند و آن را در فرایند انتخابات، فاقد توانایی تفکر، ‌تعقل و تصمیم گیری برای انتخاب کاندیدا می‌داند اما سن ازدواج در کشور از سنین 9تا 13 سالگی تعریف می‌شود.

ایلنا نوشت: یک فعال حقوق کودک گفت: متاسفانه براساس آمارهای رسمی بیش از 950 هزار کودک متاهل در کشور وجود دارد که 85 درصد آنها دختر هستند.

محمدبنیازاده با اعلام اینکه در مورد همسران کودک یا کودک همسرها آمارهای گوناگونی وجود دارد تا کید کرد: منابع رسمی حکایت از وجود 900 تا 950 هزار کودک همسر در کشور دارد این در حالی است که چنین اتفاقاتی در حوزه کودکان برخلاف کنوانسیون بین‌الملل حقوق کودک است.




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin

خانم ها چگونه میتوانند دستگاه تناسلی خود را خوشبو نگه دارند ؟

رفع بوی نا مطبوع دستگاه تناسلی

پاسخ : ترشحات واژن در خانمها شامل یکسری باکتری های مفید است که برای حفظ سلامت آن ضروری و بسیار لازم هستند . در مواردی وجود دارد یک ترشحات بوی نا مطبوع داشته و سبب ناراحتی فرد و زوج او می شود .توصیه های زیر شما را درکاهش و رفع بوی نا مطبوع دستگاه تناسلی کمک می کند.محیط دستگاه تناسلی در زن و مرد از مناطقی اسات که اگر به نظافت آن توجه نشود باعث بروز آلودگی شدید و حتی بیماریهای گسترده می شود . موارد زیر در بهداشت دستگاه تناسلی-ادراری بویژه خانم ها بسیار کمک کننده است :



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

اگر خجالت می ‌کشید به خاطر بعضی بیماری ‌ها یا مشکلات ‌تان دکتر بروید و مشکل‌ تان را با او در میان بگذارید، بدانید که شما تنها نیستید. در دنیا میلیون‌ها میلیون زن هستند که مانند شما هستند. در این مقاله با 6 مشکل شایع زنانه که بسیاری از خانم‌ها از در میان گذاشتن آن ها با پزشکان طفره می ‌روند، آشنا می‌ شویم.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط nazanin

 


در یک غروب پنج شنبه پیرمرد موسفیدی در حالی که دختر جوان و زیبایی بازو به بازویش او را همراهی می کرد وارد یک جواهر فروشی شدند و به جواهر فروش گفت 
یک انگشتر مخصوص برای دوست دخترم می خواهم مرد جواهرفروش به اطرافش نگاه کرد و انگشتر فوق العاده گرانی و زیبایی که ارزش آن 3 ملیون دلار بود را به پیرمرد و دختر جوان نشان داد.چشمان دختر جوان برقی زد تمام بدنش از شدت هیجان به لرزه افتاد.
پیرمرد در حال دیدن انگشتر به مرد جواهرفروش گفت : خب ، ما این رو برمیداریم. جواهرفروش با احترام پرسید که پول اونو چطور پرداخت می کنید؟
پیرمرد گفت : با چک ، ولی خب من میدونم که شما باید مطمئن بشید که تو حسابم پول هست یا نه بنابراین من این چک رو الان می نویسم و شما می تونید روز دوشنبه که بانکها باز می شه ، به بانک من تلفن بزنید و تایید اونو بگیرید و بعد از ظهر اون روز همون روز من انگشتر رو از شما می گیرم.
.
.
.

صبح دوشنبه مرد جواهر فروش در حالی که به شدت ناراحت بود به پیرمرد تلفن زد و با عصبانیت به پیرمرد گفت : من الان حسابتون رو چک کردم اصلا نمی تونم تصور کنم که توی حسبابتون حتی یک ریال هم نیست!!!

پیرمرد جواب میده : متوجه هستم چی میگید ، ولی در عوضش می تونی تصور کنی که من تو این دو سه روز چه کیفی کردم واقعا که بهترین روزای عمرم بود




تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط nazanin

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد